Van Leusden naar Italië op de motor

Welkom op onze Leusden naar Italië Reislog!

Hallo en welkom op onze reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar we ons bevind en waar we zijn geweest! Meer informatie over ons en de reis die we gaan maken vind je in het profiel.

We zie je graag terug op onze reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Wilfred en Ans

Astrid

Veel Plezier! Tot snel.

Ditta

Lieve vrienden, geniet van jullie reis!! Ik ga jullie volgen.Veel plezier en maak er wat moois van. Groet Ditta.

Hans en Hannie

Alvast een prettige vacantie gewenst , Wij zullen jullie zeker gaan volgen op jullie reis.

johan&bianca

Leuk idee om zoiets te doen, ik hoop dat jullie een goede en mooie reis tegezoet gaan en we gaan jullie volgen. En als het weer ook nog een beetje meezit.......

Johan en Janny

Leuke reis we gaan jullie volgen, fijne vakantie.

Astrid

Heeft misschien toch een pakje stroopwafels plek ergens in een tas op die mooie glimmende Motor?

Ans & Wout

Heel veel plezier en natuurlijk zijn we benieuwd naar jullie reiservaringen

Johan&Bianca

Nog 1 nachie. Het weerbericht ziet er goed uit dus een hele fijne vakantie, een veilige reis en heel veel plezier samen. Groeten en tot gauw

Johan en Janny

Nou het begin van de reis is al goed zo te lezen. Mooi plaatsje is dat Bernkastel-Kues.