Van Leusden naar Italië op de motor

Uitstapjes

Vandaag hebben we het weer mee en begint de dag zonnig. We hebben bedacht dat ik (Wilfred) vandaag met mijn broer opstap ga en Ans met Astrid.

Ik ben met mijn broer eerst naar het oldtimer festival geweest dat in Safenwil bij Emil Frey een grote auto importeur gehouden wordt.

Ik heb daar samen met hem diverse oude motoren en auto bewonderd. Ook werd er een race gehouden met de ‘oudjes’ over een parcours.

Na hier rondgekeken te hebben ben ik door mijn broer meegenomen naar een werkplek van hem. Hij is met een installatie bezig van een MRI scanner in de buurt. Dit was erg leuk om eens te zien. Verder de avond rustig doorgebracht en voorbereid om een nieuw rit te gaan naar Italië.

Ans is met Astrid gaan wandelen de Hallwillersee rond. Tenminste als we de 22 km zouden volhouden. Jammer genoeg zijn we hiervoor een beetje laat van huis gegaan. Uit eindelijk hebben we dit meer half rond gelopen en hebben het laatste stuk met de boot af gelegd. Het is een prachtig meer wat je grotendeels direct langs het meer kunt rond lopen. Helder water, prachtig weer, wijnvelden, weilanden en zeilbootjes. En natuurlijk praten, want 2 schoonzussen bij elkaar, hebben heel wat te vertellen en bespreken. We moesten nog ons best doen om op tijd terug te zijn om pizza te gaan eten. Dit was al vast een voorproefje op onze reis naar Italië.

Groeten

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!