Van Leusden naar Italië op de motor

Op naar Zwitserland

Op naar Zwitserland,

Na on laatste uitgebreid ontbijt hebben we de motor weer in gepakt.

Rond de klok van half 10 zijn we vertrokken richting Zwitserland. Het weer was nog steeds goed, wel bewolkt en dus grijs, maar meer richting Zwitserland trok de lucht open en kwam de zon erbij.

De motor rijd heerlijk langs de wegen, we kruisen de grens met Frankrijk waar we een stuk doorheen rijden. Ook hier veel wijngaarden en ook akkerbouw.

Na een heel stuk Frankrijk gereden te hebben komen we weer de grens over Duitsland in. De bergen om ons heen worden al hoger en we komen in de buurt van Zwitserland. We gaan de bergen over en naar beneden door de dalen. Hier is het rustig en vree. Leuke huisje die verspreid staan tegen de bergen aan. Zonnestralen aan de lucht echt een mooi plaatje. (we hebben het gefilmd).

Via de binnenwegen komen we bij een kleine grensovergang en rijden we Zwitserland binnen. Het is niet zo ver meer. Mijn Broer en Schoonzus wonen in Safenwil niet zo gek ver Zwitserland in.

Na ongeveer 400 Km rijden zijn we aangekomen en worden we hartelijk ontvangen door onze familie.

Het weer was nog steeds goed en hebben dan ook genoten van een BBQ met wat wijn en likeur die we mee genomen hebben.

Vanmorgen (Vrijdag) bleken de weergoden minder gestemd. Alle voorspellingen op redelijk weer werden in werkelijkheid omgezet in regen, maar dat laat ons de pret niet drukken.