Van Leusden naar Italië op de motor

Uitstapje naar Cochem

Vandaag hebben we een uitstapje gemaakt naar Cochem.

Eerst een lekker stukje motor gereden. Lekker toeren langs de Moezel. Het weer was goed, maar verder op de dag kwam er vrij veel bewolking en was de zon even weg.

De motor op het plein bij de brug in Cochem neer gezet tussen andere motoren. Er stonden er al een aantal uit diverse landen.

Blijkt ook maar weer dat onze Goldwing toch wel wat bekijks trekt en mensen vragen stellen als wat hij wel niet kost enzo. Een duitser vertelde dat hij ook altijd Goldwing had gereden, een Goldwing 1200. Hiermee had hij wel 68.000 mijl gereden. Dan hebben wij nog heel wat ritten te rijden. Wij hebben ong. 13.000 mijl (20.000 Km) met onze GW gereden.

Verder rond gedwaald in het vooral voor Wilfred bekende Cochem. Hij kan de bewoners van Cochem zelfs nog de weg wijzen! ;-). Naar boven gelopen naar de Reichburg, wat onze conditie weer ten goede komt.

Heerlijk wat rond geslenterd en winkeltjes bezocht. Koffie met wat lekkers en middags een kop soep.

Onze favorite likeur gekocht in het speciale winkeltje. Erik en Astrid….zet de glaasjes maar vast klaar!

Daarna op ons gemak weer langs de moezel terug naar Bernkastel, waar we onze laatste avond verblijven. Morgen vertrekken we naar Zwitserland.

Groeten Wilfred en Ans

Ans van Zoeren-Rakhorst

Mooie foto`s. Zo knus en gezellig is het daar! en lekker eten. Nu op naar Zwitserland ik ben benieuwd. Goede reis!