Van Leusden naar Italië op de motor

Onze eerst rit en dag

Lieve Vrienden,

Als eerste willen we jullie bedanken voor de reactie. We vinden het leuk dat jullie ons willen volgen.

Het weer laat ons gelukkig niet in de steek, de zon begon vanmorgen door de lichte mist op te komen. Heerlijk om te zien. De komende dagen wordt het weer nog beter.

Na het moeizaam selecteren van wat nemen we mee op de motor en wat niet is het toch gelukt om alles wat we mee wilden nemen in en op de motor te krijgen. (Zie foto's)
Rond de klok van 8 uur vanmorgen zijn we vertrokken richting Duitsland. Binnendoor zijn we richting Arnhem gegaan. Door Arnhem heen een een paar kleine strubbelingen later met de navigatie zijn we via Zevenaar de grens over Duitsland in. Ook in Duitsland was het nog mistig het eerste stuk, maar al snel brak ook hier de zon door.

Na 3 uur rijden was er een eerste plaspauze nodig. Dit keer níet voor Ans! Via alle binnenwegen en ook bergen en bochten zijn we aangekomen in Bernkastel-Kues. We hebben uiteindelijk 370 Km gereden.

We hebben een klein hotel midden in de stad vlak bij het radhaus. We hebben eerst even relaxed en gedoucht en gaan zo na dit verhaal het stadje verkennen en ergens wat drinken en eten.

We proberen vanavond of anders morgen nog een paar foto's te plaatsen.

Groeten Wilfred en Ans

Erik en Anita

DE eerste mooie dag hebben jullie achter de rug en ga genieten van de reis wij gaan jullie volgen.Een hele goede en mooie reis namens ons 4tjes.